Subaru Impreza WRC spec. Nakupka rallye 2012
Subaru Impreza TypeR 2011 – před přestavbou na WRC
Specifikace vozu
Subaru Impreza STi TypeR ver 6.
Motor boxer EJ20, mapa ECU 320PS
Brzdy AP Racing
Podvozek Proflex EVO 2
Závodní 6MT převodovka + jednotka středového diferenciálu, přední diff LSD
Hydraulická ruční brzda
Závodní ochranná klec
Interiér funkčně upraven
2012 – úprava na bodykit WRC
2013 – Prodrive nápravnice, převodovka 6MT, jednotka DCCD Skácel
2016 – systém ALS, elektrická klapka
Posádka
Michal Kopáček, Jonky, Alice Kopáčková
Soutěže
06-2017 – technická závada – tlak turba Rallye Posázaví
10-2016 – technická závada – čep na rameni- Rallye Světlá
08-2016 – technická závada – vypadlá hadice IC – Rallye Železné hory
06-2016 – technická závada – nastavení elektrického brzdového pedálu – Rallye Radouň
3.10.2015 – 2. místo absolutně, Rallye Světlá
26.6.2015 – technická závada – poloosa – Rallye Radouň
24.4.2015 – technická závada – brzdy – Rallye Hořovice
16.8.2014 – 5. místo absolutně – Rallye Železné hory
27.6.2014 – 3. místo absolutně Rally Radouň
16.5.2014 – 13. místo absolutně Rallye Středohoří
26.4.2014 – 11. místo absolutně Rallye Hořovice
5.10.2013 – 8. místo absolutně Rallye Světlá
14. 9. 2013 – technická závada – brzdy – Rallye Humpolec
17. 8. 2013 – technická závada – poloosa, kloub ramene – Rallye Železné hory
22. 6. 2013 – technická závada – převodovka – Radouňská rallye
25. 5. 2013 – 6. místo absolutně Rallye Posázaví
12. 5. 2013 – 9. místo absolutně Rallye Hořovice
6. 10. 2012 – 3. místo ve skupině A4 – Rallye Světlá 2012
18. 8. 2012 – technická závada – poloosa – Rallye Železné hory
23. 6. 2012 – technická závada – převodovka – Radouňská rallye
26. 5. 2012 – 5. místo absolutně – Rallye Posázaví
20. 11. 2011 – 1. místo ve skupině A4 – DIXI Rallye Líně
1. 10. 2011 – 7. místo ve skupině A4 – Volný pohár Rallye Světlá
13. 8. 2011 – 3. místo ve skupině A4 – RallyeCup MOGUL Železné hory 2011
2016 příprava na sezonu
2015 příprava na sezonu
2014-03-31 S jednotkou to zatim nedopadne, ale „obývák“ bude mít nový kabátek a nová bezpečnost v autě a servise, upravená ručka, repase tlumení, nová rampa – zatím jen 1/2 apod.
2014-03-05 Tak jestli to vyjde tak pro letoší sezonu by byl GEMS no :-), mám dvě jednotky, tak to snad klapne
2013-09-18 Mřížka v nárazníku a oprava válečku
2013-08-28 Zahájen přerod na novou jednotku DCCD
2013-06-19 Nová světelná rampa
2012-08 Poloosa při rallye Železné hory nevydržela a ukroutila se.
2012-06 Převodovka při rallye Radouň vypověděla služby. Hřídel na dvojce a soukolí.
2012-06 Optimalizace mapy pro staro-nové svody HKS, které jsme vyměňovali za 4-2-1; ty praskly, tak se vracejí staré; bohužel je max v 4500 ot 🙁 tj zhoršení maxima o cca 550 ot. z původních 3950 ot. video zde
2012-05 Subaru Impreza WRC spec. Nakupka Rallye
Mnohaměsíční přestavba na WRC, testování proběhlo až na Rallye Posázaví :-); poprvé jedeme SLIK, nové sedačky
2011-12 Zimní setup
16″ + Nokian, 16″x5,5 + Michellin Hroty, karbonový kryt autobaterie, repasované zimní brzdiče
2011-06-25 Podvozek
Podvozek je připraven na soutěžní aktivity. Zatím se nepodařilo vyřešit problém s agregátem a chybami 23 a 45, výměna váhy a preasure senzoru nepomohla.
2011-06-07 Repas převodovky
Při zátěži začalo jít špatně řadit pětku. Nakoupil se synchron, soukolí a simering. Po otevření zjištěna chyba na hliníkové vidličce. Foto převodovky s vyndaným středovým difem. Zelená hadička tam někomu spadla při plnění novým olejem 😀
2001-05-18 Polepy pro sezónu 2011 jsou hotové
Polepy mi udělal profík Zdeněk Mareš. Díky mu za dodržení termínu a všeho co řekl – SUPER! Fotky zveřejním po víkendové akci v Bělé pod Bezdězem. Inspirace pro polepy je z Subaru Impreza WRC 97. Některé prvky jsou otočené, aby se odstranil motiv 555 a barevnost polepů je upravena pro barvu vozidla :-).
UPDATE 23. 5. 2011 Přidávám fotky z testování v Bělé pod Bezdězem
2011-05-13 Ladění ECU
Probíhalo naladění ECU, výsledek je zatím ne moc pozitivní – zablokovaná ECU :-(. Na cestě je jiná jednotka. Měla by přijít 14. 5. 2011.
UPDATE 14. 5. 2011 – Auto naladěno a funguje bezvadně.
2011-05-05 Auto vrká
Dneska, po cca 2 měsícíh od objednání dorazily původní svody z Anglie, které fy poslala z USA, takže ležely na Pošta 120 v ČR mnoho týdnů, než tento báječný ústav svody dodal. Protože se na ně nedalo čekat, tak jsem již dříve objednával svody jiné. Nutno přiznat, že původní z Anglie jsou nižší než ty od JapSpeed co jsem dostal, ale ne o tolik, tak to bude OK.
2011-05-03 Svody správné
Dorazily další nové svody. Ty jsou již v cajku, řemenice na místě, vše složeno a hurá do auta – pan Gajar a František budou mít nyní asi dost hoňku, aby se vše stihlo do testování auta v Bělé se Squadrákama.
2011-04-26 Svody špatné
Objednali se nové svody v UK, ale nedorazily, takže se udělala nová objednávka u jiného dodavatele. Svody přišly za 2 dny :-). Nové svody pro lepší průtoky vzduchu, bohužel přišly na EJ25, což se zjistilo až po namontování na motor auta. Tyto svody jsou o 12 cm níž než původní, takže by při jízdě drhly o vozovku :-(.
2011-03-03 Písty, ojnice, šály, štefty jsou v ČR
Neskutečně dlouhé čekání na díly do motoru nakonec změnila objednávka vyřízená za 4 dny od nového dodavatele dílů motoru.
2011-01-14 Karbonová zrcátka
Drobná útěcha nad zlikvidovaným motorem v podobě krásných karbonových zrcátek přišla z GB. Karbonový násos vyroben na míru karb. kapoty.
2011-01-13 Kukačka
Při testování autu zaklepal motor – jezdil jsem tedy necelý týden, a stop bude na několik týdnů (UPDATE: ne týdnů, ale měsíců)
2011-01-08 Téměř finále
Auto je připravené na výjezd do ulic, chybí jen výplně dveří a pár drobností. Krásné karbonové díly zdobí interiér a skvěle plní funkčnost.
2010-12-23 Upraven středový panel
Interiér se pomalu kompletuje a už se nemůžu dočkat, až si tu mrchu převezmu.
2010-12-13 – Nalakovaný rám a kastle
2010-11-10 – Bezpečnostní rám v autě
2010-10-08 – Před zahájením přestavby na závodničku
S panem Pavlem Gajarem jsem absolvoval na pozici spolujezdce 3 RZ rallye Malé Monte v jeho privátním Mitsubishi EVO a zjistil jsem, že tu atmosféru závodů chci prostě zažít z pozice řidiče. Rozhodl jsem se auto upravit pro amatérské rallye soutěže.
2010-04-24 – Sabathka
první testování s CzechSubaruClub.cz (poslední akce, před jeho větším rozpadem a vznikem 555squadra.cz)
2010-03-29 – Auto přestavěno na levostranné řízení
2010-01-13 – Auto přijelo z Japonska
Nádherná záležitost – HKS podvozek, HKS FMIC, HKS jednotka, Boost EVC Controller, HKS budíky, HKS Air filter, „pedály HKS :-))“, nádherný RAYS ráfky
Odkud je inspirace?
Zdravim, nádhera, je to – můžu poprosit o kontakt na Vás? potrebuju sehnat nejaký díly a vidim, že by jste mi mohli poradit. Díky
JK
No hezká práce prostě ty zuby padaj jako ze stařenky.
🙁
Já ti dám stařenku 😀