Dnes mi kamarád poslal popis zážitku, když se byl podívat na STi USA 2005 o které měl zájem a chtěl ho koupit. Výsledek prohlídky byl takový, že rád odjel bez auta domů. Jaké jsou zkušenosti s STi z USA v ČR? Předpokládáme problémy s detonacemi v motoru kvůli jinak naladěné jednotce na jiný benzín, ale to je možná jen začátek…
Dneska sme se byli s Petrem podívat na to černý STi US verze v Hodoníně a docela sme se bavili. Sepsal jsem pár perliček…
Jak jsme kupovali Sti, US verze model 2005, 300 koní, sériový stav, najeto přes 140tis. km:
My se ptáme: Proč to Sti prodáváte?
Pán: Normálně prodávám Renaulty, takže si dokážete představit, že s tím nemůžu přiject k zákazníkovi. (Nedokážeme)
Pán povídá: Auto mělo perfektní servis.
My se ptáme: A kdo to dělal?
Pán odpovídá: No, je z Kroměříže, a jmenuje se Milan. Maj závodní Subaru. A moc tomu rozuměj a maj všechno. Moc pěkně se o auto staraj. (Otevře haupnu a ozvívá se zvuk serva bez oleje těsně přes smrtí.)
Pán povídá: Je tam novej podvozek, ještě je v záruce.
My se ptáme: A jakej? Pán neví, prej Belgickej, ale stál přes 70 tis. Hm. A proč je novej?
Pán odpovídá: No ten origo neni dobrej, při prudkym brždění ti ulítne zadek, to je hned.
My na to: Hm 🙂
Pán povídá: Je to série, ale můžete si tam přidat ten super vejfuk. Máte pak pod volantem kolečko a můžete měnit ty mapy, přidá to 60 koní navíc.
My na to: Aha ehm 🙂
Pán jede po poslintaný slinici na Bridge 070 přes 160, drží volant jednou rukou a říká: jel bych rychlejc abych vám to tady ukázal, ale vůbec to tady neznám. (Uf, máme opravdový strach :()
Ptáme se: Je tady budík na tlak turba, kolik to fouká? Pán říká: 2 bary.
My na to: Hm, ale budík je do 1,5 baru.
Pán odpovídá: Jo vlastně to fouká 1, ale to se dá jednoduše zvýšit, to kluci uměj.
Pán povídá: Rozhodněte se rychle pánové, v týdnu přijedou další 3 z Prahy, je o něj prostě zájem!!!
Auto bylo před smrtí, ale hlavně že má ještě další křídlo nad zadnim voknem a spodní difuzor. Bych je z**** všechny, ty vole tomu hučely dify, že v nich ty č**** nikdy neměnili olej.