Servisní intervaly

Na SubaruFan jsem našel servisní intervaly pro GT, jen pro zajímavost, co tam píšou.

Subaru Impreza GT kombi (GF8) 2.0i 16 V 4×4 160 kW EJ20 G vyráběna od 06-1998 do 09-2000.

Malý servisní interval: po ujetí 12 500 km nebo 1 x za 1 rok
Hlavní servisní interval 1: po ujetí 25 000 km nebo 1 x za 1 rok
Hlavní servisní interval 2: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 3 roky
Interval výměny rozvodového řemene: po ujetí 100 000 km nebo 1 x za 4 roky
Interval výměny olejového filtru: po ujetí 12 500 km nebo 1 x za 1 rok
Interval výměny vzduchového filtru: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 3 roky
Interval výměny palivového filtru: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 2 roky při normální zátěži
Interval výměny palivového filtru: po ujetí 12 500 km nebo 1 x za 6 měsíců při zvýšené zátěži
Interval výměny zapalovacích svíček: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 3 roky
Interval výměny chladící kapaliny: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 2 roky při normální zátěži
Interval výměny chladící kapaliny: po ujetí 25 000 km nebo 1 x za 1 rok při zvýšené zátěži
Interval výměny brzdové kapaliny: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 2 roky při normální zátěži
Interval výměny brzdové kapaliny: po ujetí 25 000 km nebo 1 x za 1 rok při zvýšené zátěži
Interval výměny převodového oleje: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 2 roky včetně diferenciálů (přední, zadní)
Interval výměny oleje automatické převodovky: po ujetí 50 000 km nebo 1 x za 2 roky včetně diferenciálů (přední, zadní)
Plnící množství zadního diferenciálu: 0,8 l

MAZIVA/PNEUMATIKY
Tlak vzduchu vpředu/vzadu: 2,3/2,2 bar
Plnící množství motorového oleje bez filtru: 4 l
Plnící množství motorového oleje včetně filtru: 4,5 l
Viskozita motorového oleje 20W40 nad 0°C SAE
Viskozita motorového oleje 20W50 nad 0°C SAE
Viskozita motorového oleje 15W40 nad 0°C SAE
Viskozita motorového oleje 15W50 nad 0°C SAE
Viskozita motorového oleje 10W40 nad -20°C SAE
Viskozita motorového oleje 10W50 nad -20°C SAE
Viskozita motorového oleje 10W30 -20°C až 20°C SAE
Viskozita motorového oleje 5W50 nad -30°C SAE
Viskozita motorového oleje 5W40 méně než -10°C SAE
Viskozita motorového oleje 5W30 méně než -10°C SAE
Viskozita motorového oleje 5W20 méně než -10°C SAE
Obsah chladícího systému: 7,2 l
Plnící množství převodovky: 3,5 – 4 l
Viskozita převodového oleje: 75W-90 GL-5
Plnící množství automatické převodovky: 8,4 – 8,7 l
Viskozita oleje automatické převodovky: DEXRON IEE nebo III
Plnící množství zadního diferenciálu: 0,8 l

EXTRA INFORMACE SPECIÁLNÍ SERVIS
Hodnota zdvihu sacího ventilu: 0,20±0,02 mm za studena
Hodnota zdvihu výfukového ventilu: 0,25±0,02 mm za studena
Rozměr elektrody zapalovací svíčky: 0,8 mm
Kontrolní hodnota otáček volnoběhu: 700±100 ot./min.

EMISNÍ HODNOTY
CO záznam: 0,5% max
CO2 záznam: >14,5%
O2 záznam: 0.3±0.2%
HC záznam: 100 za minutu

MĚŘÍCÍ TECHNIKA
Minimální tloušťka brzdového disku vpředu: 22 mm
Minimální tloušťka brzdového disku vzadu: 16 mm

Kód motoru: EJ20T
Typ motoru: DOHC 2x
Obsah: 1994 ccm
Počet válců: 4
Počet ventilů na válec: 4
Vrtání x úder: 92,0 x 75,0 mm
Pořadí válců: Boxer
Kompresní poměr: 8,0:1
Finální kompresní tlak: 10,3 – 12,3 bar
Maximální kompresní rozdíl: 0,5 bar
Palivový systém: Inj.
Systémová verze: SUBARU MPFI
Tlak motorového oleje: 3,0 bar při 5 000 ot./min.
Maximální výkon: 160 kW při 5 600 ot./min.
Maximální výkon: 218 PS při 5 600 ot./min.
Maximální kroutící síla: 290 Nm při 4 000 ot./min.

Utahovací moment hlavních šroubů fáze 1: 29 Nm
Utahovací moment hlavních šroubů fáze 2: 69 Nm
Utahovací moment hlavních šroubů fáze 3: -180° 2x
Utahovací moment hlavních šroubů fáze 4: 34 Nm šrouby 1 a 2
Utahovací moment hlavních šroubů fáze 5: 15 Nm šrouby 3 – 6
Utahovací moment hlavních šroubů fáze 6: + 90° 2x
Utahovací moment zapalovací svíčky: 21±3 Nm

Rozvor: 2 520 mm
Stopa vpředu/vzadu: 1 465/1 455 mm
Doraz volantu: 17 mm
Sbíhavost kol vpředu: 0°±14′
Úhel odklonu kol vpředu: -0°25’±0°30′
Záklon vpředu: 3°05’±1°
Sklon středního čepu vpředu (KPI): 14°40′
Sbíhavost kol vzadu: 0±3 mm
Úhel odklonu kol vzadu: -1°10’±0°30′

OTÁČEJÍCÍ SE ČÁSTI:
Utahovací moment hlavního ložiska vačkové hřídele: 47±3 Nm 10 mm šrouby
Utahovací moment hlavního ložiska vačkové hřídele: 25±2 Nm 8 mm šrouby
Utahovací moment hlavního ložiska vačkové hřídele: 6,4 Nm 6 mm šrouby
Utahovací moment ojničního ložiska fáze 1: 23 Nm
Utahovací moment ojničního ložiska fáze 2: 45 – 47 Nm

Pořadí zapalování: 1-3-2-4
Počet zapalovacích svíček na válec: 1
Rozměr elektrody zapalovací svíčky: 0,8 mm

Systém vstřikování: 2,9 – 3,2 bar při odpojené vakuové hadici (?)
Systém vstřikování: 2,35 – 2,65 bar při zapojené vakuové hadici (?)

Obsah chladícího systému: 7,2 l
Teplota pro zapnutí termostatu: 78±2
Typ chladící kapaliny: R134a
Plnící množství chladící kapaliny: 600±50 gramů
Typ olejového kompresoru: DH-PR levostranné řízení
Typ olejového kompresoru: ZXL 200 PG pravostranné řízení

Brzdový systém vpředu/vzadu: kotouče/kotouče

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..