Order.cz Rallye

Jak se zrodila ikona WRC 1998 v Nakupka.cz?

Tenkrát se psala zima roku 2012 a skupina šílenců po celodenním a celonočním ježdění v Orlických horách začala vymýšlet přerod Subaru STi TypeR na Subaru Impreza WRC 1998. Tento nápad byl již mnohokrát v minulosti zamítnut: poprvé při přestavbě na levostranné řízení, podruhé při zástavbě závodního rámu, ale nyní, když se do vymýšlení vložil neoblomný článek v podobě hnacího motoru, pan „Vlašimák“, bylo najednou jasné, kudy kroky povedou.

Stavba auta nebyla zrovna jednoduchá. WRC kity, které stojí desítky tisíc Kč, nejsou nic, na co máme finance, takže se zvolil kit z výprodeje za méně než polovinu ceny dílů z druhovýroby. Na druhou stranu takový kit znamenal mnoho ruční práce a mnoho hodin pasování, sváření a lepení.

Ke kitu se vyrobila nová nadkolí, do kterých se vejdou krásné nové ráfky. WRC musí mít správně udělaný podvozek a ten máme dokonale nastaven a vymyšlen. Následovalo dlouhé kitování, lakování a ve finále došlo i na polep auta. Výsledek dokonalé práce si můžete prohlédnout na některé ze soutěží, které se budeme účastnit, nebo v galerii auta :-).

Kdo se všechno na projektu podílel?
No bylo by asi lepší napsat, kdo ne, protože seznam by byl tak dlouhý, že nevím, kde začít. Každopádně díky Gajdovi, Vlašimákovi, mé manželce za trpělivost, Gajdovo ženě za trpělivost, Vlašimákovo manželce za trpělivost a zbytku republiky za pomoc a podporu. Zvláštní díky Kovárnovic šikovným rukám, geniálnímu myšlení při opracování nejrůznějšího materiálu od kovu, plastu, kevlaru, karbonu a laminátu, ale i dobré práci s pivem, rumem, vínem a dalšími nejmodernějšími materiály, které ke stavbě auta byly tak potřebné!

Kolik přestavba stála?
Zde je přehled vedlejších nákladů 🙂


Exit mobile version