První tréning s hrotama byl velmi zajímavou zkušeností. Zvyknout si na to, ze na sněhu, ledu Vám auto funguje jako by jelo po kolejích je opravdu nejednoduché… Moje představy o složitosti průjezdů se potvrzují a je mi jasné, že potřebuji dalších cca 5 000 tréningů, abych dokázal nějakou zatáčku projet aspoň z poloviny jako guru Pavel Gajar :-).
19:00 odjezd z Prahy
21:30 odjezd závodničkou do hor
22:30 první průjezdy na trati s Nokian HKPL
23:00 přezouváme na hroty
00:20 zapadl jsem; protože to neumim, tak se nedalo asi ani čekat nic jiného 🙂
00:21 začínáme vyhrabávat auto
01:21 pořád hrabeme
02:21 pořád hrabeme
03:21 pořád hrabeme
04:21 ser*** na to a jedeme pro „offroad“, který nás vytáhne
06:30 „offroad EVO :-)“ rézinku zachraňuje na první pokus
08:00 ulehám do postele u Pavla
09:50 odjezd do Prahy
UPDATE 2012-01-02 17:00: hroty přežily na všech pneu i několikahodinové snažení se o vyproštění, haleluja! Drobné šrámy opraveny, rézinka je zase jako nová,-
no aspon si priste budes pamatovat, ze kdyz jdes jezdit na snehu, potrebujes s sebou jeste i dalsi veci, jako je treba drevena fosna, protoze pak vyjedes odkudkoliv, zvlast kdyz mas hroty. tusim ale, ze na ceske silnice jsou pneumatiky s hroty zakazane 😉
dost dobry! je vidět, že jsi kopáček, fakt výdrž, já po hodině už přemýšlím kde seženu traktor.
🙂